Лечителката и ясновидка Атина помага и от разстояние - Атина

понеделник, 12 юли 2010 г.

Лечителката и ясновидка Атина помага и от разстояние

"...Усещах мощта ѝ.
Срещу мен седеше тази,от която нищо не можех да скрия.
Побързах да си тръгна,защото отвън чакаха много нуждаещи се.
Слизайки,по стълбите аз усещах как бие сърцето ми!Бавно,ритмично и силно.Кръвта ми яростно тичаше на тласъци.Усещах в себе си сила.За пръв път от години чувствах живота в себе си.Не ходех,а летях!Това,което бе направила за мен за 5 минутен разговор беше човек,когото не можех да позная.
Изведнъж "летейки" разбрах!
Тя не просто лекува,прави магии и гледа в бъдещето - тя свещенодейства!
Да,тя свещенодейства!Там,в моя светая светих.Не знам как,но тя се беше намърдала там и работеше.
Това не можах да сравня с нищо друго,което бях чувствал някога...
Атина разместваше пластовете на астралните полета.Играеше си с енергиите така,както децата си играят с колички.Вътре в себе си знаех,че тя е наясно какво точно прави.
Сега разбрах защо пред вратата ѝ имаше толкова хора.Атина притежаваше ключ за светая светих на всеки един от тях.Тя приема всеки,който има нужда от нея.Настанява се в него и приема болката му върху себе си.
Титанична търпимост към болка имаше това крехко създание,което преди час беше седяло пред мен.
В малката и крехка жена се издигаше исполин с невиждана сила..."
Зорбас Николаско.

Атина е помагала и продължава да помага на хора по целия свят.Благодарение на уникалните способности и безкрайната си всеотдайност,тя лекува не само тялото,но и душата.Връща щастието и усмивките на хората.Ежедневно се сблъсква с най-разнообразни житейски и здравословни проблеми на нейни пациенти и успява да им помогне.Тя е добронамерена,искрена и винаги готова да се отзове на призивите на нуждаещите се.Тя е истински спасител.

"Аз дойдох при Атина с лични,тежки проблеми-умора,болки в ставите,зрението,чужда намеса в живота на семейството ми.Радостта,успеха във всичко,за което се захващахме угасваше.Срещата ми с Атина ми върна усмивката.Вярвам,че всеки срещнал се с нея,ще се увери в това,че всичко лошо,трудно в неговия живот-има кой да му помогне.Това е човека-чудо-феномена Атина.Думите са малко,за да се опише и изкаже силата на тази жена-лечителка и аз казвам:Благодаря,че ми върна вярата и ми даде нови сили да продължа напред!" С.А

"Имах много големи проблеми със здравето-болни бъбреци,простата и аритмия на сърцето.Благодарение на лечението и сеансите,които Атина ми направи,болестите изчезнаха една по една." Георги Петков

"Атина,благодаря ти,че ме спаси!Нека Бог ти дава здраве и щастие.Преди три години заболях,от ден на ден ставах все по-зле.Ходих на хиляди изследвания,бяха добри,но аз се чувствах много зле.Постоянно с главоболие,много силно сърцебие с много силен пулс,постоянно гадене и нямах сили да вървя-все едно нещо ми реже краката.Докторите казват силна страхова невроза и да се успокоявам сама,но не става.Дори се наложи да напусна работа.Когато позвънях на Атина,тя ми каза да не се боя,и че всичко ще бъде наред.Мина време и аз си стъпих на краката,вече съм друг човек.От няколко месеца започнах работа и се чувствам много добре.Атина,благодаря!" Ц.П гр.Киев

Феноменът Атина връща радостта,щастието и здравето.Способна е да премахва магии и негативни влияния,да развързва късмета и отново да събира,разделени от лоши сили,семейства.
Успешно лекува:Ракови,Психически,Костни и Венерически заболявания,Епилепсия,Импотентност,Алкохолизъм,Травми след злополуки,Язви,Дископатии,Парализи,Мигрени,Аневризми,Инсулти,Сърдечно-съдови проблеми,Детски паралич,изважда пациенти от Кома и много други.
За Записване: 0895300777,0895245177


"Драги читатели,чувствам се дълбоко обидена,когато видя,че разни "лечители" и "ясновидци",си прeписват моите способности и буквално копират статии,писани за мен.Винаги когато във вестника излезе нещо за мен,то бива по-късно преписвано и публикувано буквално от името на други.Дарбата е нещо,с което човек се ражда,не може да се научи или да бъде отнета.Способността ми да лекувам от разстояние е уникална и невиждана другаде по света.Също така,моля не се доверявайте на всички ония,които обещават да премахнат сторените ви магии,без дори да ви видят-това е невъзможно!Нека бъдем честни и достойни хора,а не да крадем и лъжем нуждаещите се!"
Атина

@templatesyard